Turizmus Bulletin 2010/1-2

Turizmus Bulletin 2010/1-2 (teljes)

BALATON

A Balaton imázsa a magyar lakosság körében, trendek és változások

BUDAPEST–KÖZÉP-DUNAVIDÉK

Budapest, Budapest, te csodás! – A magyar főváros turisztikai imázsa a hazai lakosság körében

Tíz éves a Budapest–Közép-Dunavidék turisztikai régió

Budapesti kulturális kutatás – A Kulturális Munkacsoport 2009. évi kutatása

DÉL-ALFÖLD

A Dél-alföldi régió határ menti turisztikai kapcsolatai

DÉL-DUNÁNTÚL

Marketingtevékenység a Pécs2010 program turisztikai hatásainak erősítésére

Az "Irány Pécs!" aktivizációs kampány megvalósítása és legfontosabb kutatási eredményei

ÉSZAK-ALFÖLD

Turisztikai innováció az Észak-alföldi régióban – A kínálati oldal tíz éve

Turisztikai kutatások az Észak-alföldi régióban, 2001–2010

ÉSZAK-MAGYARORSZÁG

A gazdasági-pénzügyi válság hatása az Észak-Magyarország régió turizmusára a szállásdíjbevételek és az alkalmazásban állók száma alapján

Miskolci győzelem az Országos Városmarketing Versenyen

KÖZÉP-DUNÁNTÚL

Fejlesztések a Közép-dunántúli régióban

NYUGAT-DUNÁNTÚL

Turizmus (tíz) egész esztendőn át a Nyugat-Dunántúlon

TISZA-TÓ

A Tisza-tó vonzereje, azonosító jegyei, egyedisége

A Tisza-tó imázsa és márkázottsága

TÉNYEK ÉS ELŐREJELZÉSEK

A turisztikai régiók vendégforgalma, 1999–2008

A turisztikai régiók fejlettségének és versenyképességének vizsgálata

TALLÓZÓ

A turisztikai desztinációmenedzsment (TDM) rendszer kiépítése Magyarországon

Fogalomjegyzék a turisztikai desztinációmenedzsment rendszer témakörhöz

NAPTÁR