E-turizmus

Az E-turizmussal kapcsolatban további információk olvashatók az ETC New Media Trend Watch oldalán, a linkre kattintva.

Az európai turisztikai marketing területén dolgozó szakértők számára készült New Media Trend Watch összegzi a világszerte több mint 70 különböző forrásból származó, az utazók internethasználatával kapcsolatos információkat. Az oldalon rendszeresen frissített híreket, e-könyvtárat és egy különleges, benchmarking szolgáltatást találnak a felhasználók. A szolgáltatás teljesen ingyenes minden felhasználó számára.

A megújuló portál kiegészített tartalmú első verziója, a Digital Portal a linkre kattintva érhető el.

Internet | B2B | B2C | Mobil technológiák | DTV/ITV


Internet

Az ETC és a UNWTO közös kiadványa: Handbook on E-marketing for Tourism Destinations, 2014

A közösségi média hatása a turizmusra (Mintel 2013)

Aktuális online turisztikai trendek, 2011-2012

Online turizmus 2004-2005

Internethasználók a világon

Felmérés az internet-használókról

100 millió háztartás fog szélessávú internettel rendelkezni 2009-re

Internet Nagy-Britanniában

1,5 millió új internethasználó Franciaországban

Az észak-amerikai férfiak több időt töltenek on-line, mint a nők

Az idősebb fogyasztók egyre szívesebben használják az Internetet szállodakeresésre és foglalásra

A kanadaiak egyre több időt töltenek on-line

A baby-boomer generáció tagjai teszik az amerikai on-line népesség közel egyharmadát


Kapcsolódó anyagaink a Turizmus Bulletinben

Az internetezők belföldi utazási, kikapcsolódási céljai és életstíluscsoportjai: szegmentációs kísérlet (2009/4)

Török Péter: E-turizmus: Az internet és az e-business szerepének növekedése a turizmusban (2002/1)


Kapcsolódó híreink

A UNWTO és az ETC közös kiadványa: Handbook on E-marketing for Tourism Destinations, 2008 - a linkre kattintva megvásárolható

Az amerikaiak kétharmada szervezi utazását az Interneten (2004 július)

Németországban legerőteljesebb a növekedés az online utazási piacon (2004 július)

Kutatás a dániai internet felhasználókról (2004 május)

European Travel Commission - Use of the Internet for Travel & Tourism, 2001


Vissza a lap tetejére


B2B

A technológia jövője az utazásban (Mintel 2011)

Az amerikai on-line utazási értékesítés az ország utazási piacának közel 30%-át generálja

Az ázsiai on-line foglalások várhatóan 16 milliárd dollárra fognak növekedni 2006-ig

On-line foglalások várhatóan 16 milliárd dollárra fognak növekedni 2006-ig


Kapcsolódó anyagaink a Turizmus Bulletinben

Mester Tünde - Török Péter: Internet alapú turisztikai adatbázisok bemutatása (2001/4)


Vissza a lap tetejére


B2C

Az oroszok ritkán fizetnek hitelkártyával az e-vásárlások során


Vissza a lap tetejére


Mobil technológiák

Feltörekvő mobil-marketing


Vissza a lap tetejére


DTV/ITV

2009-re az amerikai háztartások több mint fele fog előfizetni interaktív televíziós szolgáltatást


Vissza a lap tetejére