ETC

A Magyar Turisztikai Ügynökség az ETC (European Travel Commission - Európai Utazási Bizottság) aktív tagja. A Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatóhelyettese az ETC Igazgatótanácsának (Board of Directors) tagja, a Kutatási Iroda az ETC Market Intelligence Group alelnökeként.

Az ETC 33 európai ország nemzeti turisztikai hivatalait tömörítő, brüsszeli székhelyű, 1948-ban alapított, non-profit marketingszervezet, amelynek feladata Európa mint turisztikai úti cél vonzerejének növelése, turisztikai kínálatának piacra vitele és az Európába, illetve az egyes európai országokba történő turisztikai célú utazások promóciója. Az ETC négy nagy Európán kívüli küldőpiacra összpontosítja tevékenységét: az Amerikai Egyesült Államokra, Brazíliára, Kanadára és Kínára. Ezeken a piacokon ún. "Operations Group"-ok keresztül, továbbá a visiteurope.com portál segítségével valósítja meg céljait. Az ETC tevékenységében kiemelt szerepelt játszik az online marketing, követve a célpiacok trendjeit. Az ETC marketingdöntéseit kutatásokra alapozza, amely kutatások eredményeit az egyes tagállamok önállóan is hasznosítani tudják.

Az ETC-vel való együttműködés eredményeként nemcsak több információhoz jut a Magyar Turisztikai Ügynökség és rajta keresztül a magyar turisztikai szakma az Európán kívüli piacokról és a technológiai újdonságokról, hanem az együttes tevékenység eredményeként jelentős eredményeket érhet el a távoli piacokon is.

Linkek