Az ITB-n már Magyarország új turisztikai arculatával jelenik meg a Magyar Turisztikai Ügynökség

A turizmus készülő új fejlesztési stratégiájával összhangban megújul a teljes márkakommunikáció, amelynek szerves része az Magyar Turisztikai Ügynökség kiállítási arculata is. Az új márka üzeneteket tükröző standformátum a jövő márciusi berlini ITB-n mutatkozik be.

Az MTÜ ekkortól indítja útjára megújult arculattal a 2017. évi kiállítási aktivitásait, épített standos és mobil installációs megjelenéseit, amelyekhez az alábbi e-mail címen várja a társkiállítók jelentkezését:

E-mail: kiallitas@mtu.gov.hu

A 2017-es kiállítások listája alább olvasható. Az egyes kiállítások részvételi díjáról és a jelentkezési határidőkről később adunk részletes tájékoztatást, további információkért kérjük keressék a kiállítási és rendezvényszervezési kollégáinkat.

 

2017. évi központi épített kiállítások

 

 

    Ország

  Város

Vásár neve

  Időpontja
    (2017) 

Vásár típusa

1. Németország Stuttgart CMT január 14-22. nagyközönség
2. Németország Berlin ITB március 08-12. szakmai/
nagyközönség
3. Oroszország Moszkva MITT március 14-16. szakmai
4. Németország Düsseldorf ProWein március 19-21.  bor
5. Egyesült Arab Emírségek Dubai ATM április
24-27.
 szakmai
6. Németország Frankfurt IMEX május
16-18.
 MICE
7. Egyesült Királyság London London Vine május
22-24.
 bor
8. Franciaország Párizs IFTM Top Resa szeptember
26-29.
 szakmai
9. Olaszország Rimini TTG Rimini október
12-14.
 szakmai
10. Egyesült Királyság London WTM november  szakmai
11. Kína Shangai ProWein- China november
14-16.
 bor
12. Spanyolország Barcelona IBTM World november
28-30.
 MICE