« Vissza

A magyar borturizmust méltatja az amerikai prémium magazin

Eric Rosen újságíró a Magyar Turisztikai Ügynökség szervezésében járt Magyarországon és Budapest mellett bejárta a tokaji és az egri borvidéket is.

 Az útról szóló cikkét a napokban publikálta a JustLuxe.com online prémium lifestyle magazinban, amelynek átlagosan 2,5 millió olvasója van havonta. A magyar borvidékekről azt írja, hogy azoknak érdemes felkeresni őket, akik szívesen fedezik fel Európa legjobb bortermelő vidékeit és kíváncsiak a piac új belépőire – habár rögtön hozzáteszi, hogy legfeljebb a tájékozatlan utazó számára számít újnak a magyar bor, hiszen a magyarok több száz éves borászati hagyománnyal büszkélkedhetnek.

Az újságíró szerint a magyar bor hamarosan a figyelem középpontjába kerül, mert a már jól ismert tokaji mellett a dinamikusan fejlődő magyar borászok termékei is világszínvonalúak. Eric Rosen egyébként az egyik legelismertebb amerikai újságíró, aki elsősorban utazásról, gasztronómiáról és borról ír olyan magazinokba, mint a National Geographic Traveler, a Travel + Leisure, a Condé Nast's HotelChatter, a Los Angeles Times és a Los Angeles Confidential Magazine. A teljes cikk itt olvasható. 

2017. máj. 16.