« Vissza

Digitális Turisztikai Workshopokat tart a Google és az MTÜ

Budapest, 2017. október 4. - Egy hónap alatt négy különböző helyszínen tart Digital Turisztikai Workshopot a Google a Magyar Turisztikai Ügynökséggel együttműködésben kifejezetten a magyar turisztikai ágazat kis- és középvállalkozásai számára. Az ingyenes képzés célja a digitális kompetenciák fejlesztése, ehhez a turisztikai területről vett példákat és esettanulmányokat is bemutatnak majd az előadók.

A Google Magyarország 2017. áprilisában jelentette be a Digital Workshop programjának bővítését, mely idén kifejezetten a magyar kis- és középvállalkozásokat célozza. Az ingyenes képzések a digitális világ adta lehetőségek kihasználásában segítik a vállalkozásokat, amely hosszútávon a magyar gazdaság növekedését segítheti elő. 

Az oktatások célja mindenhol az, hogy fejlessze a digitális tudást, hiszen az internet a gazdasági fejlődés egyik legfontosabb motorja, ezért fontos, hogy mind a profitorientált cégek, mind a nonprofit szervezetek, alkotók és kulturális intézmények részt vehessenek olyan képzéseken, amelyek fejlesztik a digitális tudást.

Ennek támogatására, a Magyar Turisztikai Ügynökség a Google Magyarországgal közösen a digitális kompetenciák és készségek fejlesztésére ágazati workshopokat tart.  A 3 órás Digitális Turisztikai Workshopokon való részvétel, ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

A Digitális Turisztikai Workshopok témái:

  • Milyen lehetőségeket rejt az internet a vállalkozások részére?
  • Hogyan lehet profitot termelni a weben?
  • Hogyan kerülhet fel a Google térképre és milyen lehetőségeket rejt a Google My Business?
  • Digitális marketingstratégia kialakítása a Google Magyarország tolmácsolásában
  • Beszédes adatok - ingyenes piackutatási eszközök
  • Esettanulmányok, példák turisztikai területről

Az ingyenes workshopokon három vidéki és egy budapesti helyszínen lehet részt venni:
(A résztvevők száma korlátozott, egy workshopon 100 fő vehet részt, ezért a részvétel regisztrációhoz kötött.)

A képzéseken a kkv-k olyan kézzelfogható tudással gazdagodnak, mely lehetővé teszi számukra az internet adta előnyök eredményesebb kihasználását és ezen keresztül a valós növekedést.

A digitális gazdaság és társadalom fejlettségét mérő mutató (DESI) alapján az EU 28 tagállamainak sorában Magyarország a 21. helyen áll. A digitális felzárkóztatás segítése különösen jó lehetőség a turisztikai szektorban dolgozó vállalkozások számára is, hogy tudatosabban és hatékonyabban használják az internet adta lehetőségeket üzleti céljaik eléréséhez. A turizmus digitális átalakításának aktualitását mi sem mutatja jobban, mint az, hogy az ENSZ Turisztikai Világszervezete (UNWTO), a 2018-as szokásos éves rendezvényét – melynek Magyarország ad helyet – is e téma köré építi fel („Tourism and the digital transformation").

(Sajtóközlemény)  2017. okt. 04.