Budapesti Borbár Túra újratöltve

Budapesti Borbár Túra újratöltve Budapest, 2017. június 22. - A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Wineglass Communication a tavalyi programsorozat sikerére való tekintettel 2017. július 6-án ismét megrendezi a Budapesti Borbár Túrát. Idén közel harminc helyszínen száz pincészet várja a bortúrázókat a fővárosban. Újítás tavalyhoz képest, hogy a borbárok tematikus programokkal is készülnek: a borkóstolás élménye mellé...

MAGYARORSZÁG RÁD VÁR! Országos integrált kommunikációs kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség

A Magyar Turisztikai Ügynökség több hónapos belföldi integrált kommunikációs kampányt indított. Az országos szemléletformáló kampány célja, hogy belföldi utazásra inspirálja a magyar utazni vágyókat. A kampány a hazai úti célokat, kulturális és természeti értékeket mutatja be és népszerűsíti. Az Ügynökség a klasszikus kampányeszközök mellett minden eddiginél nagyobb hangsúlyt helyez a digitális megoldásokra. A kampánytól a hazai úti célok...

Látványos tóparti installációval gazdagodott Keszthely és Révfülöp

Látványos tóparti installációval gazdagodott Keszthely és Révfülöp A Magyar Turisztikai Ügynökség és a MOL Nagyon Balaton programsorozat szervezői 2017-től évente négy tóparti településnek adományoznak egy-egy közterületi installációt. A Balaton feliratokat idén Révfülöp, Keszthely, Tihany és Zamárdi kapja. Keszthelyen és Révfülöpön június 17-én, szombaton délután adták...

Új szemlélet a bormarketingben - Gál Zsombor interjú a Trend FM-en

Új szemlélet a bormarketingben - Gál Zsombor interjú a Trend FM-en „Fontos, hogy a bor értéke emelkedjen, de ezt csak úgy lehet elérni, ha ennek a leghitelesebb, legszebb oldalát tudjuk megmutatni a hazai közönségnek és a nagyvilágnak is – fogalmazott a Trend FM-nek adott rádiónyilatkozatában Gál Zsombor, ügynökségünk Bor- és Gasztromarketing Főosztályának vezetője. Az...

Nemzetközi borszakmai tanulmányutak

Nemzetközi borszakmai tanulmányutak Az MTÜ kiemelt feladatának tekinti a nemzetközi borszakma Magyarországra csábítását, hogy a piac meghatározó döntéshozói és véleményformálói személyes képet kapjanak hazánk sokszínű minőségi bor- és borturisztikai kínálatáról, a hat borrégió változatos helyszíneinek és termelőinek bemutatásával. Ügynökségünk Bor- és Gasztromarketing Főosztálya ezért az elmúlt hónapban három...
1 - 5 / 1 379 tétel megjelenítése.
Tételek oldalanként 5
a következőből: 276