Milliárdokat költenek a turisták a vizes világbajnokság idején

Milliárdokat költenek a turisták a vizes világbajnokság idején A várakozások szerint milliárdokkal több pénz áramlik a turizmusba a vizes világbajnokság idején – közölte a Magyar Időkkel Guller Zoltán. A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója jelezte, a sportesemény jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy jelenleg technikailag telt házzal, vagyis 90 százalék fölötti foglaltsággal működnek a budapesti szállodák....

Eljött a minőségi fordulat ideje az idegenforgalomban – Magyar Hírlap-interjú Guller Zoltánnal

Eljött a minőségi fordulat ideje az idegenforgalomban – Magyar Hírlap-interjú Guller Zoltánnal „Szeretnénk utolérni az osztrákok teljesítményét 2019 végéig úgy, hogy a turizmusból származó bevétel nálunk is elérje a GDP 16 százalékát. Ehhez a merész, ambiciózus tervhez minőségi fordulatra van szükség a turizmus területén" – mondta el Guller Zoltán, ügynökségünk vezérigazgatója a Magyar Hírlapnak adott interjújában. ...

A FINA vizes VB-ről és Magyarországról szólt a hét a CNN sportműsorában

A FINA vizes VB-ről és Magyarországról szólt a hét a CNN sportműsorában Minden nap kétszer számolt be a CNN World Sport című műsora a FINA vizes VB-ről a megnyitó előtti héten, megszólaltak a hírcsatornának a szervezők, Hosszú Katinka, de bemutatták a magyar szinkronúszókat és vízilabdásokat is. A megnyitó napján a CNN egy másik csapata az MTÜ segítségével háromszor is élőben közvetített Budapestről a Facebookon, a...

12. alkalommal adták át a Magyar Turizmus Minőségi Díjakat

12. alkalommal adták át a Magyar Turizmus Minőségi Díjakat A Magyar Turizmus Minőségi Díjat 2016-ban 13 szálláshely és 3 vendéglátóhely nyerte el. Az elismerést tartalmazó tanúsítványokat dr. Gajda Tibor, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese adta át a nyertes pályázóknak. A rendezvényen bemutatkozott a díj exkluzív, lendületes, új arculata és sor került a 2017-es pályázat meghirdetésére is. ...

A bérrendezési tárgyalások első eredményei

A bérrendezési tárgyalások első eredményei Januártól az országosan kötelező 180 ezer forintos szakmunkás-bérminimumhoz képest több tízezer forinttal magasabb garantált alapjövedelemhez, akár több mint 240 ezer forinthoz juthatnak a szállodaiparban és a vendéglátásban foglalkoztatott munkavállalók - írja július 17-i számában a Magyar Idők. Az erről szóló ágazati kollektív...

A második harmadév is kiváló adatokkal indult a turizmusban

A második harmadév is kiváló adatokkal indult a turizmusban A januári erős évkezdés után a májusi adatok is jól alakulnak, a göngyölített mérleg egyértelműen mutatja a turizmus teljesítményének növekedését. A sport turizmus évében már a nyaraló szezon elején lényegesen magasabb a külföldi turisták részéről hazánk iránt megnyilvánuló érdeklődés. A KSH előzetes adatai...

Ilyen volt a VOLT – sikeresek voltak az MTÜ fesztiválmegjelenései

Ilyen volt a VOLT – sikeresek voltak az MTÜ fesztiválmegjelenései Nagy népszerűségnek örvendtek ügynökségünk fesztivál kitelepülései a Volton és a Balaton Soundon. Az MTÜ „Lokálban" nem csak Magyarország turizmusáról tudhattak meg többet az érdeklődő fesztiválozók, hanem különböző kulturális programokon is részt vehettek, beszélgethettek pl. a Budapest Bár, az esti Kornél vagy a Punnany Massif zenekar tagjaival is. ...

Kisfaludy Roadshow: Tokaj, Sopron

Kisfaludy Roadshow: Tokaj, Sopron Magyarország eddigi legnagyobb turisztikai fejlesztéseket összefogó kormányzati programját, a Kisfaludy Turisztikai Fejlesztési Program indulását 2017. július 3-án jelentett be dr. Seszták Miklós fejlesztési miniszter és dr. Guller Zoltán, ügynökségünk vezérigazgatója. Az ernyőprogram célja, hogy támogassa az olyan desztinációs szemléletű, innovatív és komplex turisztikai fejlesztési...

Itt kell lenned, hogy elhidd - sikeres az MTÜ belföldi kampánya

Itt kell lenned, hogy elhidd - sikeres az MTÜ belföldi kampánya Egy hónapja indult belföldi kampányunk országszerte hirdeti Magyarország rejtett kincseit, felfedezésre váró úti céljait. Hirdetéseinkkel biztos, hogy ti is találkoztatok már valamelyik tv csatornán vagy a köztéri médiában, print kiadványokban vagy valamilyen online felületeken. Print hirdetéseink több mint 2...

Hírességek buzdítanak a felfedezésre

Hírességek buzdítanak a felfedezésre Több ismert ember is csatlakozott a Magyar Turisztikai Ügynökség „Magyarország Rád vár" kampányához. A kezdeményezés célja, hogy turisztikai szempontból felhívja a figyelmet hazánk épített és természeti értékeire. Ebben segíti az ügynökséget többek között Mádai Vivien televíziós műsorvezető és Nagy László kézilabdázó is. A social felületeken a #fedezdfel hashtagre rákeresve az is...
1 - 10 / 1 401 tétel megjelenítése.
Tételek oldalanként 10
a következőből: 141