Marketingterv - Akcióterv
Marketingterv 2015
 

A február 24-i Közösségi Agrármarketing Kódex konferencián ismerhette meg a szakmai közönség a Magyar Turizmus Zrt. hároméves agrármarketing stratégiáját, az Utazás Kiállítás első napján, az UNWTO hivatalos konferenciáján pedig hároméves (2015-2017) turisztikai marketingstratégiáját mutatta be a Magyar Turizmus Zrt.

Az agrár- és turizmusmarketing stratégia teljes anyagát INNEN igényelheti.


A Kínai Népköztársaság turisztikai piacának ismertetőjét és a Magyar Turizmus Zrt. 2015-ös kínai tevékenységét bemutató dokumentum.

 
 

Marketingterv archívum (2004-2014)

 

Akciótervező
A Magyar Turizmus Zrt. 2003-ra megteremtette a turizmusban érdekelt vállalkozóknak azt a lehetőséget, hogy a Társaság tevékenységét nyomon követhessék, saját marketingakcióik hatását pedig - csatlakozva a Magyar Turizmus Zrt-hez - erősítsék. A Társaság tevékenységének átláthatóbbá tétele érdekében kifejlesztett dinamikus, online böngészhető adatbázis egyszerűvé teszi a felhasználást, a szakmai felhasználók egy folyamatosan frissített, egyszerűen kereshető, könnyű áttekintést biztosító rendszert használhatnak.

Amennyiben a konkrét akciókkal kapcsolatban kérdése van, csatlakozni szeretne vagy pusztán információra van szüksége, kérjük vegye fel közvetlenül a kapcsolatot az akciótervben megjelölt szervezeti egységgel. Az akciótervvel kapcsolatos technikai kérdésekről az akcioterv[kukac]hungarytoursim.hu e-mail címen érdeklődhet.
A Marketingstratégia, Marketingterv és Akcióterv a Társaság tulajdona. Mindennemű módosítás, változtatás csak a Magyar Turizmus Zrt. előzetes, írásos engedélyével lehetséges. A Marketingstratégiában, Marketingtervben és Akciótervben foglaltakkal kapcsolatos mindennemű változtatás jogát a Magyar Turizmus Zrt. fenntartja.