Marketingterv archívum
Marketingterv 2014
  • szakmai tevékenység erősítése belföldön és külföldön egyaránt
  • új országmárka koncepció bevezetése
  • belföldi és központi arculat frissítése
  • elfogadott védjegy rendszer kialakítása
  • egységes nemzetközi kommunikácó
  • belföldön a termékalapú marketingkommunikáció folytatása - „Harmónia", „Ébredés", „Zsongás", „Derű" - hívószavakkal
  • külföldön központi imázskampány és taktikai termékkampányok 
Fenti kulcsmondatok foglalják össze azokat a legfontosabb újdonságokat, amelyek a Magyar Turizmus Zrt. 2014. évi marketingtervében megjelennek, azaz a jövő évi nemzeti turisztikai marketingtevékenység irányvonalainak új elemeit képezik.
A 2014. évi nemzeti turisztikai marketingterv három fő részből áll:

• Stratégiai terv | pdf
• Taktikai terv | pdf
• Mellékletek | pdf

A tervezett akciókat a rendelkezésre álló források függvényében valósítjuk meg.

 

Marketingterv 2013
 

•Folyamatos szakmai és szervezeti megújulás;
• a turisztikai kínálat márkaként történő megjelenítése;
• termékalapú marketingkommunikáció;
• új hívószavak („Harmónia", „Ébredés", „Zsongás", „Derű") és termékalapú szezonális időzítés a belföldi turizmus élénkítésére;
• teljesen megújult internetes portál;
• szorosabb szakmai együttműködés a hazai és a nemzetközi szakmával (ETC, V4), több közös kampány és akció;
• erősebb hangsúly az árualap fejlesztésen, nevezetesen az új termékek és szolgáltatások megismertetésén;
• jelenlét még több feltörekvő piacon;
• újabb eszközök a hivatásturizmus élénkítésére.

Fenti kulcsmondatok foglalják össze azokat a legfontosabb újdonságokat, amelyek a Magyar Turizmus Zrt. 2013. évi marketingtervében megjelennek, azaz a jövő évi nemzeti turisztikai marketingtevékenység irányvonalainak új elemeit képezik.
A 2013. évi nemzeti turisztikai marketingterv három fő részből áll:

• Stratégiai terv
• Taktikai terv
• Mellékletek

A tervezett akciókat a rendelkezésre álló források függvényében valósítjuk meg.

A 2013. évi Marketingterv prezentációja