« Vissza

Az idei Budapest Winter Invitation kampány mérlege: 123 515 többlet vendégéjszaka

Minden eddiginél több plusz vendégéjszaka, elégedett résztvevők – ez a Magyar Turizmus Zrt. nyolcadik Budapest Winter Invitation kampányának mérlege.

A novembertől április elejéig tartó, 1 millió euró média-költségvetésű kampány eredményeinek feldolgozása a napokban zárult le. Az összesítés szerint a BWI-akció eredménye legalább 31 148 érkezés és több mint 123 ezer többlet vendégéjszaka, ami
32%-os növekedést jelent az előző kampányidőszak eredményeihez képest. A legtöbbet az olasz, orosz és a brit vendégek generálták, többségük repülővel érkezett. A vendégéjszakák döntő többségét tél végén és tavasz elején regisztrálták. A kampány célja tehát teljesült, növekedett a szállodák és szolgáltatások szezonon kívüli kihasználtsága.

A teljes sajtóanyag elérhető itt.

(Sajtóanyag)  2014. máj. 22.