« Vissza

Bemutatták a 2014. évi nemzeti turisztikai marketingtervet

Idén is szakmai nyílt nap keretében mutatták be a Magyar Turizmus Zrt. jövő évi marketingtervét, ezúttal a Budapest Kongresszusi Központban, november 26-án.

Az egész napos rendezvényen az érdeklődők nem csupán a 2014-es turisztikai marketingtervet ismerhették meg, hanem sor került a következő tíz évre szóló nemzeti turizmusfejlesztési koncepció szakmai vitájára is. Ezen kívül több, a turizmus teljes ágazatát érintő kérdésről folytattak kerekasztal-beszélgetést, a párhuzamosan zajló panelbeszélgetéseken pedig személyes konzultációra nyílt lehetőség a kampányok szervezőivel és kivitelezőivel. A Nyílt Nap alkalmából került sor a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. és a Magyar Turizmus Zrt. együttműködési megállapodásának ünnepélyes aláírására is.

A teljes sajtóanyag elérhető itt.


(Sajtóanyag)