Turisztikai workshop sorozatot indít a Google és az MTÜ

Egy hónap alatt négy különböző helyszínen tart workshopot a Google Digital Workshop a Magyar Turisztikai Ügynökséggel együttműködésben kifejezetten a magyar turisztikai ágazat kis- és középvállalkozásai számára. A sorozat célja a digitális kompetenciák fejlesztése, ehhez példákat és esettanulmányokat is bemutat majd a workshop sorozat, és az előadók is a turisztikai területről érkeznek majd.

Közel ezer fő részvételével zajlott az MTÜ által szervezett borkurzus sorozat az OMÉK-on

A Magyar Turisztikai Ügynökség kóstoló tréningsorozatot szervezett az MTÜ Borkollégium standon az OMÉK kiállítás keretében. A borkurzusok során közel ezer fő sajátította el a szakszerű borkóstolás alapismereteit. Az MTÜ és a Borkollégium által közösen szervezett program célja volt, hogy a borkóstolási alapismeretek átadása révén minél szélesebb körben elterjedjen a kulturált borfogyasztás szemlélete.

Művészi alkotásokká változtatja az MTÜ a #HelloHungary feliratokat

A már országszerte jól ismert óriás #HelloHungary feliratok megfestésére ír ki pályázatot a Magyar Turisztikai Ügynökség. A Turizmus Világnapja alkalmából összesen kilenc installációt ajánl fel az ügynökség fiatal művészeknek, alkotóknak, ezekre megfesthetik, mit jelent nekik Magyarország. Az elkészült művek pedig az ország különböző pontjaira kerülve újabb színpompás fotóhelyszíneket biztosítanak majd a belföldi és külföldi utazóknak. Egy műalkotás már előzetesen elkészült, ezt a Turizmus Világnapján mutatta be az MTÜ, és ez szolgálhat inspirációként a többi művésznek.
Tovább
Tovább
Tovább

Exkluzív fotókiállítás nyílt Budapestről a Pekingi Nemzetközi Repülőtéren

A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér együttműködésének köszönhetően a világ második legforgalmasabb légikikötőjében, a Pekingi Nemzetközi Repülőtéren nyílt egyedülálló fotókiállítás Budapestről.

A tokaji borokról és a Központi Vásárcsarnokról is készített kisfilmet a CNN csapata

A hortobágyi csikósokról és Budapest különleges, föld alatti világáról szóló videók után két új kisfilmet is elkészített a CNN-hez tartozó Great Big Story csapata. Az egyik a tokaji borokról szól, különleges animációkkal elmondva az aszú készítésének folyamatát, a másik pedig a Központi Vásárcsarnokot mint bőségszarut mutatja be. A két újabb kisfilm az előző kettőhöz hasonlóan a Magyar Turisztikai Ügynökség szakmai együttműködésével készült el, és már az első napokban több százezres nézettséget ért el mindkettő.

32 pályázó kaphatja meg a Magyar Turizmus Minőségi Díjat

Összesen 24 szálloda és 8 étterem jelentkezett a Magyar Turizmus Minőségi Díj 2017. évi pályázatára. Ha megfelelnek a feltételeknek, jövő év elején megkaphatják az elismerést. Addig viszont még útnak indulnak inkognitóban azok az ellenőrök, akik megvizsgálják: valóban megfelel-e az összes pályázó szolgáltató a feltételeknek. Idén nem csak a díj arculata, de a feltételek is megváltoztak, kiemelt figyelmet kap az, hogy családbarát-e az adott szálloda vagy étterem.
Tovább
Tovább
Tovább