Tisztelt Olvasó!

Magyarország tele van rejtett kincsekkel, felfedezésre váró élményekkel, amelyeket talán el sem tudunk képzelni. A Magyar Turisztikai Ügynökség ezeket az értékeket szeretné közelebb hozni a magyar utazókhoz a most útjára induló belföldi marketingkampányával. Az egész ország láthatja majd a munkánk gyümölcsét, de az MTÜ szeretné Önöknek, a szakma képviselőinek külön bemutatni: pontosan milyen gondolkodás mentén, milyen eszközrendszert használva alakította ki a hazai utazókat megszólító kampányát.

MAGYARORSZÁG RÁD VÁR! Országos integrált kommunikációs kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség

A Magyar Turisztikai Ügynökség több hónapos belföldi integrált kommunikációs kampányt indított. Az országos szemléletformáló kampány célja, hogy belföldi utazásra inspirálja a magyar utazni vágyókat. A kampány a hazai úti célokat, kulturális és természeti értékeket mutatja be és népszerűsíti. Az Ügynökség a klasszikus kampányeszközök mellett minden eddiginél nagyobb hangsúlyt helyez a digitális megoldásokra. A kampánytól a hazai úti célok iránti érdeklődés erősödését, valamint az utazási időtartam és a belföldi vendégéjszakák növekedését várja az MTÜ.

A jövő évi költségvetés nyertese lehet a magyar turizmus is

2018-ban még több pénz jut turizmusra, folytatódnak a turisztikai fejlesztések és a turizmus versenyképességének javítása – fogalmazott Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója egy pénteki sajtótájékoztatón. A MTÜ vezérigazgatója a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) szálláshelyekre vonatkozó legfrissebb adatainak ismertetése mellett a jövő évi költségvetésben tervezett turizmusfejlesztési források alakulásáról is beszámolt. Ezek 2018-ban összesen 53,5 milliárd forintot tehetnek ki, ami több mint a duplája a 2017-es és hétszerese a 2010-es évinek.
Tovább
Tovább
Tovább

Egyhangú támogatás: Magyarországon rendezhetik meg a Turizmus Világnap központi ünnepségét

Sikeresen pályázott Magyarország a 2018-as Turizmus Világnap (World Tourism Day) megrendezésére. Az ENSZ Turisztikai Világszervezetének Európai Regionális Bizottságának ülésén a tagállamok egyhangúlag támogatták a magyar jelentkezést. A turizmus világnapján, szeptember 27-én minden évben nagyszabású rendezvényt szervez a vendéglátó ország, jövőre ezt rendezheti meg Magyarország. 2012 óta most először lehet európai ország a házigazda.

Sopron után Balaton, folytatódik az MTÜ országjárása

„Paradigmaváltás zajlik a magyar turizmusban, ami feltétele az ágazat versenyképességének és további növekedésének is" – fogalmazott Guller Zoltán vezérigazgató az MTÜ országjárásának első állomásán, június 6-án Sopronban. Az országjárás folytatódik, a következő helyszín a Balaton lesz.

Fókuszban a felfedezés: júniusban indul az MTÜ kampánya

A hazai úti célok népszerűsítése, és figyelemfelkeltés Magyarország kulturális és természeti értékei iránt – ez a fő célja a Magyar Turisztikai Ügynökség nyári kampányának. Az MTÜ hosszú távú feladatai között szerepel az országmárka-építés, ennek egyik első lépése az új belföldi kampány, amely június közepén indul majd.
Tovább
Tovább
Tovább