A dal, ami még szerethetőbbé teszi Magyarországot

Július közepe óta elérhető a Magyar Turisztikai Ügynökség „Magyarország Rád vár!" kampányához kapcsolódó marketingvideó, amely nem csak a televízióban, hanem a közösségi médiában is jelen van.

Íme, a National Geographic-pályázat nyertesei

Lezárult a Magyar Turisztikai Ügynökség és a National Geographic magazin közös fotópályázata. A „Fedezd fel! – Éld át! – Fotózd le!" címmel meghirdetett pályázat célja Magyarország sokszínűségének, jellegzetes tájainak, településeinek bemutatása. A pályázók két kategóriában összesen 930-an regisztráltak, és közel 3000 fotó érkezett be.

Egyedülálló videót készített a CNN a csikósokról

Kivételes kisfilmet készített a CNN a magyar cowboyokról, azaz a csikósokról, ami a csatorna kezdeményezésére létrehozott Great Big Story csapat Facebook- és Youtube-oldalán jelent meg a napokban.
Tovább
Tovább
Tovább

Rekordsiker a Virágos Magyarország Facebook-szavazásán

Öt hét alatt több mint másfél millió embert ért el a Virágos Magyarország pályázat egyik idei újítása, a „Legvirágosabb Úti Cél" szavazás a Facebookon. A verseny öt kategóriájában közel 47 ezer szavazat érkezett a népszerű közösségi oldalon.

Szik Mátyás készül az Ifjúsági Sommelier Világbajnokságra

Magyarország nyerte el a Chaine des Rôtisseurs Világszervezet Igazgató Tanácsának tavaly októberi, Madridban megtartott ülésén az idei Ifjúsági Sommelier Világbajnokság rendezésének lehetőségét.

Több ezer látogatót várnak az idei lembergi „TourEXPO"-ra

Idén tizennyolcadik alkalommal rendezik meg Nyugat-Ukrajna legnagyobb és legjelentősebb idegenforgalmi szakkiállítását és vásárát, a „TourEXPO"-t 2017. október 18. és 20. között a lembergi Művészetek Palotájában.
Tovább
Tovább
Tovább