1,6 millió embert ért el a Legvirágosabb úti cél szavazás

Kiemelkedően népszerű a Virágos Magyarország idei egyik újítása, a Legvirágosabb Úti Cél szavazás a Facebookon: 5 hét alatt 1,6 millió embert ért el, és majd 47 ezer szavazat érkezett az 5 kategóriában.

Két új kiemelt turisztikai térség fejlesztése indulhat el

Két, augusztusban megjelent kormányhatározat értelmében ötre bővült az ország kiemelt turisztikai fejlesztési térségeinek száma. A Debrecen, Hajdúszoboszló, Hortobágy és Tisza-tó térség turisztikai projektjeire 35,81 milliárd forint, a Dunakanyar fejlesztésére pedig 69,81 milliárd forint támogatást kapnak a térségek a 2017 és 2030 közötti időszakban.

Nagyságrendekkel nőtt az MTÜ social média csatornáinak elérése

Az új kampányoknak és a közösségimédia-csatornák átalakulásának köszönhetően a nyári időszak alatt nagyságrendileg megnövekedett Magyarország turisztikai kommunikációs jelenléte a közösségi médiában magyar és angol nyelven egyaránt. A Facebookon most több mint negyedmillió követője van a Magyar Turisztikai Ügynökség oldalainak, és kiugróan népszerű a Virágos Magyarország oldala is. A #hellohungary hashtaget pedig a nyári aktivitásoknak köszönhetően már több mint 30 ezerszer használták az Instagramon.
Tovább
Tovább
Tovább

Land of Waters: gyönyörű és rendhagyó kisfilm készült Magyarországról

Magyarországot mint a vizek földjét mutatja be az a különleges 1 perces kisfilm, amelyet a CNN Create nevű csapata készített, és egy nyíltvízi úszó szemszögéből mutatja be az országot. A Magyar Turisztikai Ügynökség szakmai együttműködésével készült kisfilm többek között azért is különleges, mert egy olyan külföldi utazó szemszögéből mutatja meg az ország ismert és rejtett kincseit is, aki korábban nem járt még hazánkban. Mindezt látványos felvételekkel tette felejthetetlenné a filmgyártó csapat, és olyan gondolatokkal, amelyek teljesen új megközelítésben szólnak Magyarországról.

Hatalmas siker az MTÜ nyári kampányfilmje, hamarosan megjelenik a teljes dal is

Augusztus elején készült el a Magyarország Rád vár kampány image filmje, amely azonnal rendkívül népszerű lett, folyamatosan érkeznek a pozitív visszajelzések, és a közösségi oldalakon mindössze két hét alatt már 1.4 millió ember látta. Kifejezetten dicsérik a hozzászólók a zenei aláfestést is, és nagyon sokan kérdezték meg, hogy hol hallgatható meg az egész dal. Hamarosan megjelenik a teljes verzió, és terveink szerint a rádiók is játszani fogják.

2 év alatt 9 helyet javított Budapest, élhetőbb város mint Prága, London vagy Róma

140 város közül Budapest a 36. helyen szerepel a világ legélhetőbb városainak rangsorában, Kelet-Közép-Európában ezzel minden vizsgált várost megelőz a magyar főváros. Az Economist Intelligence Unit idei rangsora szerint Budapest nem csak újra javított a helyezésén, hanem megelőzi Londont, Rómát, Londont és Milánót is.
Tovább
Tovább
Tovább