Turisztikai termékek

A Magyar Turisztikai Ügynökség a marketingeszközök kiválasztásának megalapozása céljából folyamatosan nyomon követi a Társaság marketingtevékenységében kiemelt szerepet játszó turisztikai termékek nemzetközi és belföldi trendjeit, az egyes turisztikai termékek kínálatának és keresletének alakulását. Ennek céljából a Magyar Turisztikai Ügynökség elsődleges kutatásokat bonyolít le, valamint másodlagos kutatási eredményeket vásárol meg.

Aktív turizmus
Bevásárlóturizmus
Bor és gasztronómia
Egészségturizmus
Falusi turizmus
Filmturizmus
Hajós turizmus
Ifjúsági turizmus
Kulturális turizmus
MICE (C&I) turizmus
Oktatási turizmus
Városi turizmus
Világörökség turizmus
Zöldturizmus

Kapcsolódó anyagaink a Turizmus Bulletinben
Pécsek Brigitta: Gyorsuló idő, lassuló turizmus: a lassú turizmus modellezése (2014/1)
Sulyok Judit: Turisztikai termékfejlesztés
 (2013/1)